Sunday, April 25, 2010

WELCOME!!! - BLOG CIKGU KAUNSELING (CIKGU IEYZA)

Selamat Datang!!! kepada semua pelayar-pelayar blog Cikgu Kaunseling (Cikgu Ieyza) yang baru menerjah masuk ke dunia cyber melalui Blog.

Semoga kehadiran Blog Cikgu Kaunseling ini akan dapat meningkatkan lagi ilmu-ilmu pengetahuan dan kemahiran yang Cikgu Ieyza miliki khususnya di dalam bidang kaunseling, physikologi dan motivasi.


Diharap Blog ini akan dapat digunakan sepenuhnya oleh pelayar-pelayar blog untuk sama-sama berkongsi masalah dengan Cikgu Ieyza. InsyaAllah sebagai insan yang menceburi dunia kaunseling & motivasi, Cikgu Ieyza akan cuba sedaya upaya untuk membantu menyelesaikan masalah yang dihadapi melalui nasihat, tunjuk ajar, penerangan dan sebagainya.


Cikgu ieyza akan paparkan pengalaman-pengalaman Cikgu Ieyza di dalam dunia kaunseling & motivasi agar dapat digunakan sebagai panduan dan pengajaran kepada semua pihak. Dalam konteks ini, etika Kaunseling tetap diutamakan. Oleh itu, identiti individu akan dirahsiakan dan cerita-cerita yang dipaparkan sedikit sebanyak telah di olah agar ia kelihatan menarik.

Oleh itu, sekiranya anda menghadapi masalah, bolehlan anda kongsi bersama Cikgu Ieyza melalui email: ardieyza@yahoo.com. InsyaAllah Cikgu Ieyza akan membantu anda melalui pengalaman yang Cikgu Miliki.


Daripada

25-04-2010

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails